«Slice Consulting»-ը և «Slice Academy»-ն, AITC-ի հետ համատեղ ուրախ են հայտարարել նոր ֆունդամենտալ մասնագիտական դասընթաց։ “Weekend School of Marketing or Marketing from A to Z” ծրագիրը ներառում է ամբողջական, ֆունդամենտալ դասընթացներ՝ Մարքեթինգի կառավարման և վերջինիս առանձին ճյուղերի շուրջ։
Այս ծրագիրը հետաքրքիր է նաև կորպորատիվ հաճախորդներին, քանի որ
- օգտագործված են մարքեթինգի նորագույն և գործնական ուղղությունները
- հավելյալ տրվում են ամենաանհրաժեշտ գիտելիքները՝ մարքեթինգում կիրառման տեսլականով
- հնարավոր է անցնել սերտիֆիկացում՝ ստացած գիտելիքների որակը գնահատելու համար
- ներգրավված են առաջատար մասնագետներ, ովքեր հաջողակ են իրենց մասնագիտացումներում
Դասընթացի արդյունքը
Ամբողջական դասընթացին մասնակցելու դեպքում տրվում է Slice Academy պաշտոնական սերտիֆիկատ՝ հաստատված AITC միջազգային կառույցի կողմից, իսկ առանձին թեմաներով դասընթացներին մասնակցելու դեպքում տրվում է մասնակցության սերտիֆիկատ։
Առանձին թեմաներին միանալիս, ցանկացած 3-ը ընտրելու դեպքում առաջարկվում է զեղչ՝ 20%-ի չափով։
Ցանկության դեպքում ուսանողները կարող են հանձնել առցանց քննություն, որի արդյուքները կնշվեն վկայականի մեջ։
Առցանց քննության արժեքն է 35 000 դր։
Վճարման պայմաններ
Միացե՛ք ամբողջական ծրագրին 499 000 դրամի փոխարեն 299 000 դրամով մինչև սեպտեմբերի 12-ը՝ վաղ ամրագրման պայմաններից օգտվելու համար։ Գրացնվելիս մուտքագրեք պրոմոկոդ SLW299:
Դասընթացի հիմնական մոդուլներն են ընդհանուր 120 ժամ տևողությամբ՝
Մոդուլ 1․ Մարքեթինգի հիմունքներ (4 ժամ)
- Ի՞նչ է մարքեթինգը
- Հիմնական գործառույթները
- Մարքեթինգի մենեջերի հիմնական գործառույթներն ու KPI-ները
Մոդուլ 2․ Հաճախորդների վարքագիծ (4 ժամ)
- Սեգմենտավորում
- Թիրախի սահմանում
- Buyer Persona-ներ
- Ներքին մարքեթինգ
- Հաղորդակցություններ
Մոդուլ 3․ Մրցակիցների ուսումնասիրություն և վերլուծություն (4 ժամ)
- Մարքեթինգային ուսումնասիրություն
- Մակրո և միկրո վերլուծություն
- Հիմնական մոտեցումներ և SWOT (3 մակարդակի մոդել)
- PORTER-ի մոդելը
Մոդուլ 4․ Մարքեթինգային հետազոտություններ (8 ժամ)
- Ի՞նչ կարելի է անել
- Մեթոդաբանություն և մեթոդներ
- Հետազոտել ինչպես մասնագետը
- Տվյալների վերլուծություն
- Neuro Մարքեթինգ (4 ժամ)
Մոդուլ 5․ Բրենդինգ և Դիզայն Մարքեթինգ (12 ժամ)
- Naming և բրենդի դիրքավորում
- Branding-ի հիմնական սկզբունքները
- Դիզայն Մարքեթինգ
- Գույնի հոգեբանություն և հիմնական ստանդարտներ
- Brandbook (բովանդակություն, ֆորմատ,հիմնական մոտեցումներ)
- UI/UX դիզայնի մոտեցումներ
- Դիզայն էֆֆեկտիվություն և օպտիմիզացում
- Ինտերիեր և Էքստերիեր
Մոդուլ 6․ Առաջխաղացման գործիքներ և մեդիապլանավորում (16 ժամ)
- Կրեատիվ գովազդ
- Մեդիա պլանավորում և հետ վաճառքային վերլուծություն
- PR և մեդիա հարաբերություններ
- BTL և վաճառքների խթանում
- Ոչ գովազդային առաջխաղացման գործիքներ
Մոդուլ 7․ Մարքեթինգի ժամանակակից գործիքներ (40 ժամ)
- Digital Մարքեթինգ (32 ժամ)
- Digital Մարքեթինգ Pro (4 ժամ)
- Agile Մարքեթինգ (4 ժամ)
Մոդուլ 8․ Առևտրային մարքեթինգ (8 ժամ)
- Մերչենդայզինգի ստանդարտներ
- Aroma "Բուրմունքային" մարքեթինգ
- Ցուցափեղկի դիզայն
- POS (Point of sales) նյութեր
Մոդուլ 9․ Վաճառքների կառավարում (16 ժամ)
- Վաճառքի մոդելներ և ֆորմատներ
- Սպասարկման և հաղորդակցման կարողություններ
- Բանակցային կարողություններ, NLP և EQ զանգացում
- Սթրեսների կառավարում
- Compliance կառավարում
- Cross Selling և Up-selling տեխնոլոգիաներ
- Վաճառքների մոդելավորում և կառավարում
Մոդուլ 10․ Մարքեթինգային ռազմավարություն (4 ժամ)
- Մարքեթինգային ծրագիր
- Նպատակի սահմանում
- Բարեփոխումներ իրական ժամանակում
- Roadmapping
Մոդուլ 11․ Ֆինանսներ (4 ժամ)
- Ֆինանսները ոչ ֆինանսիստների համար
- Ֆինանսները մարքեթինգում
- Ֆինանսների կառավարում
- Բարդ խնդիրներ, պարզ լուծումներ